Tags:
I administratörsfilen i v.4 saknas:
# ---------------- K2 date in PHP strftime format, e.g. %A, %d %B %Y %H:%M ----------------
K2_DATE_FORMAT=%d/%m/%Y - %H:%M
Ja, jag såg precis att v2.2 har kommit ut. Jag har inte hunnit kolla skillnaderna mellan 2.1 och 2.2 mer än att det verkar som att översättningen funkar rätt bra i front-end men det har tillkommit lite nytt i back-end.
jag ska väl ta mig an 2.2 så snart jag hinner.
John Thorsell said:I administratörsfilen i v.4 saknas:
# ---------------- K2 date in PHP strftime format, e.g. %A, %d %B %Y %H:%M ----------------
K2_DATE_FORMAT=%d/%m/%Y - %H:%M
Hej igen!
Tänkte bidra med en prel översättning av de extra språkfiler som lagts till i administrator/language för K2:s backend.
Du kanske kan jobba in dem i ditt språkpaket och kolla att alla begrepp blir konsekventa.
Hälsn
--Mats
Hej!
Tack för att du uppdaterar de svenska språkfilerna!
Jag har hittat två textsträngar som inte fanns med:
ITEM SAVED=Artikeln är sparad
WRITE A TAG AND PRESS "RETURN" OR "COMMA" TO ADD IT.=Skriv en tagg och tryck "Enter" eller "komma" för att lägga till den.
Sen verkar det som ACCESS LEVEL har tappat sin Åtkomstnivå
Än en gång, tack för det fina jobbet.
--Mats
I vilken fil hittade du de här strängarna?
Kruxet är att de inte finns, men borde finnas i sv-SE.com_k2.ini. Jag tror inte att de finns med ens i den engelska. Först trodde jag att det var nåt hårdkodat, men hittade anropen i php-filerna till språkfilen. Så jag lade dem sist i sv-SE.com_k2.ini. Det finns barnsjukdomar i K2, men det är en riktigt bra utökning av Joomla.
Linda Cronsten said:I vilken fil hittade du de här strängarna?

Hej!
Vet nån varför strängen "Write a tag..." fortfarande visas på engelska i Frontend?
Jag försökte jämföra med de engelska filerna men blir inte klokare för det.
JoomlaPraise introduces Fresa, a new Joomla K2 Template with 8 themes to create a great looking sit…
© 2010 Created by JoomlaWorks.